Alla inlägg under december 2009

...

Av xehanort - 30 december 2009 04:00

Tell me why, make me see..  
How my giving up, giving in isn't what's best for me.
You know I've tried, but, I am terrified by all I should believe.
I need to know to carry on,    pretending I don't notice that you're gone...
But, god I miss you so much it hurts sometimes..

.. you are part of me
And I will always love you...

Av xehanort - 22 december 2009 20:46

Jag saknar sommaren 2009,

Jag saknar glädjen,

Jag saknar skratten,

Jag saknar värmen,

Jag saknar leksand,

Men det jag saknar mest från sommaren 2009, är mina bästa vänner, O & P.


Skjut mitt hjärta nu, gör det snabbt och försiktigt.

låt mig inte plågas mer.


     

bilden tagen från en video, drf den är så suddig >.< 

Av xehanort - 19 december 2009 19:56

Jag trodde jag hade glömt det, jag trodde jag hade kommit över dig, men jag hade fel. Min utsida har glömt dig, för på utsidan reagerar jag inte när jag hör ditt namn. Men du finns kvar i mitt inre, du finns där och plågar mig. Jag lovade mig själv att jag skulle släppa taget om dig, att jag skulle gå vidare och skapa mig ett lyckligt liv, men jag tänker på dig ständigt, varje gång du loggar in på msn, eller när jag hör/ser ditt namn så hoppar mitt hjärta över ett slag och jag glömmer hur man andas. Jag kan inte gå vidare, jag älskar dig fortfarande, och kommer nog alltid att göra det. Du har helt enkelt blivit en del av mig och jag är inte hel utan dig.

Av xehanort - 7 december 2009 17:12

Kietcha dame, för jag vet seriöst inte vad jag skulle göra utan dig, du är det enda som får mig att orka med dagarna, förlorar jag dig har jag ingenting kvar, jag skulle tyna bort utan dig. 

Bara tanken av att förlora dig får tårarna att rinna nerför mina kinder och dom har inget slut, tanken får mig att vilja skrika och slita sönder hela mig, utan dig skulle jag inte orka med livet.

tankentarkålpåmig.

Ovido - Quiz & Flashcards