Direktlänk till inlägg 22 februari 2014

Nä.

Av xehanort - 22 februari 2014 14:09

Jag orkar seriöst inte längre, orkar inte vara så jävla nyfiken och avundsjuk hela jävla tiden. Det är faktiskt otroligt jävla frustrerande, sitter här i ett jävla call med honom och hör hur han sitter och skriver, om mig dessutom, går mig så jävla mycket på nerverna. Kan folk inte bara sluta prata om mig?! kan folk inte bara sluta prata med mig, kan ni inte bara låta mig vara. Jag är trött på er alla, jag vill vara ensam, alldeles jävla ensam, så snälla låt mig bara vara.
Så jävla trött på precis allt jävla skit, vill inte ha med någon att göra, skolan är jag så jävla trött på också, allt är så jävla tråkigt, jag vill bara sitta hemma och se på serier, ensam, i mörkret. Hatar helger, när morsan och lillebrorsan är hemma, bättre när de är i skolan eller jobbar, så jag får vara helt jävla ensam. Jag har gett upp, jag orkar seriöst inte ens försöka längre, det finns ju ingen mening med någonting, så varför ens försöka, l0l. Allt kan ju bara dra åt helvete, jag vill röka.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av xehanort - 18 oktober 2014 22:36

Idag kom jag på att jag har förlorat allt som har med dig att göra, när min dator crasha försvann allt, alla minnen jag hade med dig, allt, och det känns så fruktansvärt hemskt, så tomt. Aldrig igen kan jag sitta där och läsa det vi sa och de underba...

Av xehanort - 30 september 2013 00:21

Så jävla trött på att må såhär, orkar verkligen inte vara deprimerad, och oktober börjar snart så det lär ju bara bli värre nu. Vill bara att någon ska ta och slå in skallen på mig så jag slipper tänka, eller ännu bättre, varför inte bara kasta mig f...

Av xehanort - 8 augusti 2013 23:19

Jag har egentligen ingen anledning till att vara ledsen eller deprimerad, jag har väl iprincip allt jag  behöver i livet, finns många mer i världen som det är synd om. Men jag kan inte hjälpa det, jag är bara så jävla ledsen och deprimerad hela jävla...

Av xehanort - 7 juli 2013 02:23

Fick just frågan "hur mår du?" och till min förvåning blev jag helt paff. Jag har ingen jävla aning om hur jag mår. Jag kan inte sätta ord på någon känsla alls. Jag mår inte bra, för det gör jag aldrig. Jag mår inte dåligt heller, i alla fall inte me...

Av xehanort - 23 mars 2013 20:35

"Varför sitter jag med gråten i halsen på grund av dig, på grund av en jävla bild? Jag försöker gå vidare med min nya kärlek, jag kan inte hålla kvar vid dig längre. Är livrädd för att du är mitt livs kärlek, att jag aldrig kommer att känna så starkt...

Ovido - Quiz & Flashcards