Alla inlägg under september 2010

Av xehanort - 19 september 2010 12:47

jag har aldrig varit svag, aldrig varit den som brytit ihop lätt. Jag har alltid varit den "tuffa" tjejen, som ingen kunde knäcka.. Men nu är jag inte det längre, allt förstör mig, och jag tänker för mycket.
Aldrig har jag spenderat så mycket tid på att tänka på min partners ex som nu, tänker hela tiden på dem. De finns överallt. Och det är svårt att inte tänka tanken att jag kanske också kommer bli en av dem någongång..
Tankarna om dem förstör vårt förhållande, för du vill hålla mig nära, kyssa mig osvosv, men jag kan inte låta dig göra det, jag känner mig så otroligt äcklig då. Och du vill att jag ska förklara vad som får mig att må så dåligt, men jag vet inte hur jag ska förklara att det är dina ex?! gah, jag orkar inte.. Jag önskar jag var en sån som inte tänkte så mycket!

du.

Av xehanort - 19 september 2010 12:44

Go ahead and tell me you'll leave again, You'll just come back running,
Holding your scarred heart in hand, It's all the same
And I'll take you for who you are, If
you take me for everything,
And do it all over again.

jag kan bara inte släppa taget.

Ovido - Quiz & Flashcards