Alla inlägg under september 2012

Av xehanort - 29 september 2012 01:10

Drömde om dig inatt, var en så sjukt verklig dröm. Trodde verkligen att jag var vaken, att du fortfarande var här..

Haha, besvikelsen när jag vaknade upp.. Kännt mig tom hela dagen, fan, vill bara tillbaka in till drömmen, så skönt att få höra din röst, se ditt leende, känna din doft och bara få hålla om dig igen, åh, fina du!
Är helt skakis efter att ha gråtit! att en dröm kan ändra så mycket, haha.. Saknar dig mer än någonsin precis just nu.

Kom tillbaka och kalla mig fula saker, kom och säg hur äcklig jag är för att sen ändra dig totalt!
Finafina du, kära älskade du.
Nu ska jag lägga mig i sängen och hoppas att få hamna i din famn i drömmen.

Av xehanort - 12 september 2012 22:55

You're never gonna love me, so what's the use?
What's the point in playing a game you're gonna lose?


 

Ovido - Quiz & Flashcards