Alla inlägg under juni 2010

Av xehanort - 24 juni 2010 16:00

Jag saknar dom gamla tiderna, tiderna med dig. Allt var så underbart enkelt då, jag mådde så bra.. Du var den enda person jag brydde mig om, ingen annan betydde någonting, även om jag inte precis betedde mig så. Jag älskade dig med hela min existens, du var den bästa. Vi kunde skratta åt allt, och ingen kunde komma emellan oss. Jag kände mig trygg hos dig, du accepterade mig för den jag var, du fick mig att bygga upp mitt liv och du lärde mig att älska migsjälv.

Jag förstår inte hur något så starkt kunde gå sönder så lätt.. Jag vet att det var mitt fel, och jag önskar jag aldrig betett mig sådär, jag var ett sånt as. Vi lovade varandra att vi skulle vara vänner föralltid, det ordet existerar inte har jag märkt.. Men jag saknar dig och alla stunder vi haft, det går inte en dag utan att jag tänker på våra minnen, nästan allt påminner om dig.

Vi båda har förändrats och jag vet mycket väl att det inte finns något jag kan göra eller säga för att det vi hade ska komma tillbaka.

!

Av xehanort - 24 juni 2010 15:45

When you left, you took a piece of me. I constantly find myself down on bended knee. I see you in my dreams every night and day, I've never felt so powerless as when you walk away. You brought a pain to my heart and it hurts alot, i don't know how to be fine when I'm not

 

I don't really want to say goodbye I don't really want to leave you But now I have to go away Stay away from you forever

!

Av xehanort - 24 juni 2010 00:46

Helvete vad jag saknar dig

 

Ovido - Quiz & Flashcards